Wednesday, October 26, 2016

Forex Trading Audioboek

Forex Audio Book Hier is ons gratis MP3 forex klank opleiding biblioteek vir forex handelaars en ons kliënte om aanlyn op hul rekenaar of mobiele toestel gratis te luister. Dit is die klank boek weergawe van ons 35 les pakket en ook ons ​​beginners kursus. Die hersiening van hierdie audio moet bekend is om die leer-kurwe te verbeter en maak dit makliker om ons daaglikse handel planne en lewende handel seine te verstaan. Hierdie audio is soos 'n klank boek wat na jou toe terug gelees onverkorte in CD-kwaliteit 128 kbps. Die geskrewe teks van elke klank is beskikbaar in ons forex lesse opleiding pakket, en ook ons ​​forex beginners kursus. Die geskrewe teks sal jou toelaat om saam te volg en kyk na die beelde en illustrasies terwyl jy luister. Ons het ook die geskrewe lesse en 'n video-biblioteek, maar hierdie audio vir handelaars wat verkies om die klank-formaat aan te bied ons. Forex Trading Sukses verkry die ingesteldheid wat nodig is vir sukses op die forex mark met hierdie grond-breaking subliminale klank album Is jy teenstrydig in jou forex ambagte Is jy 'n senuwee-handelaar Doen jou emosies die oorhand kry jy of oorneem van logika soms Sommige mense maak duisende op die forex mark daaglikse, baie leef 'n miljoenêr lewenstyl selfs Daar is geld te maak, maar hoekom is dit dat slegs 'n minderheid in staat is om hierdie vlak te kry wat hulle maak konsekwent wins algeheel en dit lyk asof hulle natuurlike. Die enigste verskil tussen hulle en jy is nie in intelligensie, of 'n natuurlike gebore forex talent, maar in jou gedagtes - jou oortuigings, denkwyses, en denkpatrone. Hulle is vol vertroue in hulself en in hul ambagte. Hulle hou 'n kalm gemoed en handel rasioneel. Hulle handel konsekwent of die bedrag is klein of in die 1000. Hulle bepaal die betrokke risiko's, en die potensiaal vir wins, en handel volgens dieselfde formule maak nie saak wat nie - hulle weet die wins wat hulle wil maak, en weet wanneer om hul verliese te sny. Terwyl hulle gedagtes heeltemal geestelik is bedraad vir sukses op die forex mark. jy dalk meer huiwerig, un-vertroue, senuweeagtig, teenstrydig en laat jou emosies gee jou besluite. Dit subliminale klank album sal jou gedagtes ReWire van binne na buite te wakker in jou presies dieselfde ingesteldheid gedeel deur suksesvolle en winsgewende forex handelaars. Jy sal: Word meer gedissiplineerd en geduldig in alle areas van jou handel. Neem in inligting makliker en kry 'n beter begrip van die buitelandse valuta mark. Neem 'n rasionele, beslissende benadering tot jou handel en hou 'n duidelike gedagte te alle tye te evalueer risiko akkuraat en met 'n logiese verstand. Meer konsekwent in jou forex. Ontspan en voel meer selfvertroue in jou forex vermoë. Uiteindelik hierdie album sal wakker in jou die ingesteldheid gedeel deur suksesvolle forex handelaars, en hoe meer jy begin om te dink op hierdie manier hoe meer suksesvol jy sal wees. Hou op om foute te maak, stop om geld te verloor, ReWire jou gedagtes vir forex sukses met hierdie album vandag en een van die min wat massiewe bedrae geld te maak uit die forex mark Script Gebruik in Forex Trading Sukses Subliminale Recording Ek is 'n suksesvolle forex handelaar Ek maak konsekwent wins op die forex mark Ek is vol vertroue in my forex vermoë ek gedissiplineerd, pasiënt en gefokus te alle tye wanneer die handel ek bly kalm en ontspanne te alle tye wanneer handel ek 'n duidelike gedagte te hou ten alle tye ek 'n rasionele en logiese benadering tot forex Ek handel logies en vry van emosionele band Ek is gemaklik en vol vertroue, terwyl handel Ek het 'n volledige begrip van die forex mark is ek voortdurend uit te brei my forex kennis mark forex kom natuurlik vir my ek bepaal risiko akkuraat ek altyd doen deeglike navorsing het ek natuurlik bepaal wins punte en stop verlies punte akkuraat Ek neem 'n professionele benadering tot handel te alle tye Ek is vol vertroue in my forex vermoëns Ek sal my eie sukses op die forex mark te skep Kry jou gratis diep Kalm Album Sluit meer as 30,000 mense wat het reeds ervaar die voordele van hierdie wonderlike album Verwante Albums lewenslange waarborg Quick Links inligting Ons Gemeenskap Forex Trading Uitgewer se Opsomming is jy van plan op forex in die nabye toekoms Indien wel, gee aandag Daar is uiteindelik 'n nuwe, deurbraak audioboek net geskep vir mense soos ek en jy, as jy regtig wil om die mees suksesvolle, forex loopbaan wat 'n glimlag op jou gesig sal bring nie, dan is dit audioboek is beslis iets vir jou Ek het self forex verhandel vir 5 jaar, maar dit wasn t maklik my eerste twee keer ek bedoel, inligting oor hierdie is baie moeilik om te kom oor. Veral die soort inligting wat ek wou meer weet oor. Om eerlik te wees met jou, ek het moeg van soek en soek oor die hele plek, so ek besluit om die finaal audioboek op forex Hierdie audioboek dek alles wat daar is om te weet oor die forex te skep. In werklikheid het sommige mense dit genoem die Forex Trading Handleiding Dankie vir jou aankoop. Ons vyf 'n e-pos gestuur met jou bestelling besonderhede. Bestel ID: Begin Nou Luister Luister op die Hoorbare inligting of hierdie toestelle. Jy besit reeds hierdie titel Om toegang tot hierdie titel, besoek jou biblioteek in die app of op die lessenaar webwerf.


No comments:

Post a Comment