Sunday, October 9, 2016

Forex Mikro Rekening Site Oanda

Site OANDA. : 1.. MT4 Meta Trader 4. . . Site OANDA. . . . . . Wat ons kliënte sê ek wil site OANDA en sy Risikobestuur span bedank vir die manier waarop dit reageer op hierdie finansiële slagting deur sy kliënte te beskerm teen verdere verliese en vergewe negatiewe balans. Ek vertrou site OANDA met my geld, en dat is 'n groot ding om te sê om te weet die huidige finansiële situasie. Weereens dankie. - Victoria G. New York, VSA Dit is een van die redes waarom ek (Liefde) site OANDA. Ek voortdurend beïndruk met nie net die kliënt sorg wat deur jou maatskappy, maar die doeltreffendheid van die platform, 'n uitstekende uitvoering van my ambagte en ek het nog nooit iets beleef afstand twyfelagtige oor my handels - of enige aspek van rekening bestuur. Stanley P. Minnesota, VSA Geagte site OANDA. Regtig tevrede met site OANDA gedurende hierdie baie moeilike tyd Ek persoonlik het met julle al reeds jare en ek glo daar is voor nog baie goeie jare. Wel gedaan. Dankie waardeer Nicholas H. Suzhou, China site OANDA site OANDA Partners met BeeksFX aan te bied Retail Handelaars Laer latency. . . 542574. site OANDA Japan Co Ltd 1571. Handel met site OANDA fxTrade Handel op ons volledige eiendom bekroonde platform ontwerp om FX handel koste Browser-gebaseerde platform Een klik handel Stywe versprei verminder, vinniger uitvoering met geen kommissies Handel meer as 90 valuta pare Forex is 'n hoë risiko en verliese: buigsame kartering met 'n verhoogde periodisiteit Opsie om al Aanpas tydsone Gratis kartering vir beide fundamentele en tegniese ontleding in ons site OANDA laboratoriums Multi-linguale 24/5 kliëntediens Geen minimum handel grootte Geen minimum deposito risiko Waarskuwing sluit kan belegging oorskry Waarom site OANDA gestem hoogste algehele Klantetevredenheid deur kliënte Investment Ontwikkeling, 2014 Amerikaanse Lever Aged Trading Verslag - FX Kry weeklikse updates van MarketPulse. Hulpbronne om jou te help om handel te dryf forex, edelmetale en kommoditeite met vertroue. Risiko Waarskuwing: Forex is 'n hoë risiko en verliese kan belegging Trading buite beurs buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko en is nie geskik vir alle beleggers oorskry. Handel deur middel van 'n aanlyn platform dra bykomende risiko's. Verwys asseblief na ons meer gedetailleerde Risiko Waarskuwing. en NFA se Forex Beleggers Alert. Promosies en eise slegs van toepassing op selfgerigte kleinhandel handel. Open 'n Handelsrekening Open 'n demo rekening Om 'n site OANDA MT4 demo rekening oop te maak, sal jy nodig het om te registreer vir 'n FXTrade praktyk rekening. Volg hierdie stappe: Klik op hierdie skakel: Oop VSA of nie-VS. Demo rekening. Klik op die skakel op die site OANDA bladsy. Registreer vir 'n nuwe FXTrade praktyk rekening. Na registrasie, is die site OANDA MT4 aflaai skakel. tipe leser: Internet Explorer 7.01 of hoër internet konneksie: 56 kbps (Raai: Broadband, DSL, kabel) Stelsel CPU: 1 GHz of hoër met 512 RAM Bedryfstelsel: Windows XP, Vista, Windows 7 of 8 Monitor resolusie: 1024 x 768 pixels of hoër.


No comments:

Post a Comment